Politica de confidențialitate
Politică de Confidențialitate cu privire
la prelucrarea datelor cu caracter personal
Considerăm asigurarea dreptului la protecția
datelor cu caracter personal ca un angajament fundamental premiercom, prin
urmare vom dedica toate resursele și eforturile necesare pentru a prelucra
datele dumneavoastră în deplină concordanță cu Regulamentul (UE) 2016/679 (“Regulamentul general privind protecția datelor” sau “GDPR”), precum și cu orice altă legislație aplicabilă
pe teritoriul Romaniei. Întrucât unul dintre principiile esențiale ale acestui
cadrul legal îl reprezintă transparența, am pregătit aceast document prin care
dorim să vă informăm despre modul în care colectăm, utilizăm, transferăm și
protejăm datele dvs cu caracter personal atunci când interacționați cu noi în
legătură cu produsele și serviciile noastre, inclusiv prin site-ul nostru web sau
prin aplicațiile disponibile pe telefonul mobil.
Ne rezervăm dreptul de a actualiza și modifica
periodic această Politică de Confidențialitate, pentru a reflecta orice
modificări ale modului în care prelucrăm datele dumneavoastră cu caracter
personal sau orice modificări ale cerințelor legale. În cazul oricărei astfel
de modificări, vom afișa pe website-ul nostru versiunea modificată a Politicii
de Confidențialitate, motiv pentru care va rugam sa verificati periodic
continutul acestei Politici de Confidentialitate.
Cine suntem și cum ne puteți contacta
SC Premier Com Srl., persoană juridică de
naționalitate română, având sediul social în Slobozia, Soseaua Brailei nr.
5,judet Ialomita cu număr de ordine în Registrul Comerțului J21/41/1994, cod
unic de înregistrare fiscală RO5167914. În sensul legislației cu privire la
protecția datelor, suntem operator atunci
când prelucrăm datele dvs cu caracter personal.
Întrucât suntem întotdeauna deschiși să aflăm
opiniile dumneavoastră, precum și să vă furnizăm orice informații suplimentare
de care ați putea avea nevoie cu privire la prelucrarea datelor dvs, vă
încurajăm să contactați la adresa de e-mail support@premiercom.ro sau prin poștă sau curier la adresa Slobozia, Soseaua
Brailei nr. 5,judet Ialomita– cu mentiunea: în atenția Responsabilului cu protecția datelor.
Ce categorii de date cu caracter personal
prelucrăm
În general, colectăm datele dvs. cu caracter
personal direct de la dumneavoastră, astfel încât aveți controlul asupra
tipului de informație pe care ne-o oferiți. Cu titlul de exemplu, primim
informații de la dvs. astfel:
Când vă creați un cont Premiercom, ne
transmiteți: adresa de e-mail, numele și prenumele;
În cadrul paginii dvs. personale (Contul meu) din platforma premiercom aveți
posibilitatea să adăugați informații suplimentare, precum: număr telefon mobil,
adrese de livrare, datele cardului bancar etc.;
Când plasați o comandă, ne furnizați
informații precum: produsul dorit, numele si prenumele, adresa de livrare,
detalii de facturare, metoda de plată, număr de telefon, datele cardului bancar
etc.
Vă oferim și posibilitatea de a vă înregistra
în platforma premiercom prin contul dvs Facebook sau Google. Dacă optați pentru
una dintre aceste variante, veți fi direcționați către o pagină administrată de
Facebook Inc / Google LLC, unde aceștia vă vor informa cu privire la transferul
datelor dvs. către premiercom. Puteți consulta politicile de confidențialitate
Facebook, respectiv Google, folosind următoarele link-uri:
https://www.facebook.com/about/privacy
https://policies.google.com/privacy
Putem, de asemenea, să colectăm și să prelucrăm
ulterior anumite informații cu privire la comportamentul dvs în timpul
vizitării site-ului nostru web sau a folosirii aplicației smartphone, pentru a
vă personaliza experiența online și a vă pune la dispoziție oferte adaptate
profilului dvs. Vă invităm să aflați mai multe detalii în acest sens prin
consultarea secțiunii privitoare la scopurile prelucrării de mai jos.
Pe site-ul nostru web și în aplicația
smartphone putem stoca și colecta informații in cookie-uri și tehnologii
similare, conform Politicii de cookie-uri.
Nu colectăm și nu prelucrăm în alt mod date
sensibile, incluse de Regulamentul general privind protecția datelor în
categorii speciale de date cu caracter personal. De asemenea, nu dorim să
colectăm sau să prelucrăm date ale minorilor care nu au împlinit varsta de 16
ani.
Care sunt scopurile și temeiurile prelucrării
Vom utiliza datele dvs. cu caracter personal
în următoarele scopuri:
1.
Pentru
prestarea serviciilor premiercom în beneficiul dvs.
Acest scop general poate include, după caz,
următoarele:
a) Crearea și administrarea contului în cadrul
platformei premiercom;
b) Prelucrarea comenzilor, inclusiv preluarea,
validarea, expedierea și facturarea acestora;
c) Solutionarea anulărilor sau a problemelor
de orice natură referitoare la o comandă, la bunurile sau serviciile
achiziționate;
d) Returnarea produselor conform prevederilor
legale;
e) Rambursarea contravalorii produselor
conform prevederilor legale;
f) Asigurarea serviciilor de suport, inclusiv
oferirea de răspunsuri la întrebările dvs cu privire la comenzile dvs sau la
bunurile și serviciile premiercom
Prelucrarea datelor dvs. pentru aceste scopuri
este în cele mai multe cazuri necesară pentru încheierea și executarea unui
contract între premiercom și dvs. De asemenea, anumite prelucrări subsumate
acestor scopuri sunt impuse de legislația aplicabilă, inclusiv legislația
fiscală și contabilă.
2.
Pentru
îmbunătățirea serviciilor noastre
Ne dorim în permanență să vă oferim cea mai
bună experiență de cumpărare online. Pentru aceasta, putem colecta și utiliza
anumite informații în legătură cu comportamentul dvs. de Cumpărăror, vă putem
invita să completați chestionare de satisfacție subsecvent finalizării unei
comenzi sau putem desfășura, direct sau cu ajutorul unor parteneri, studii și
cercetări de piață.
Ne întemeiem aceste activități pe interesul
nostru legitim de a desfășura activități comerciale, având întotdeauna grijă ca
drepturile și libertățile dvs. fundamentale să nu fie afectate.
3.
Pentru
marketing
Vrem să vă ținem la curent cu privire la cele
mai bune oferte pentru produsele/serviciile care vă interesează. În acest sens,
vă putem trimite orice tip de mesaj (cum ar fi: e-mail/SMS/telefonic/mobile
push/webpush/etc.) continand informatii generale si tematice, informatii
cu privire la produse similare sau complementare cu cele pe care le-ati
achizitionat, informatii cu privire la oferte sau promotii, informatii
referitoare la produse adaugate in sectiunea “Cont/Cosul meu” sau
sectiunea “Cont/Favorite” sau ati aratat interes sa le achizitionati,
precum si alte comunicari comerciale cum ar fi cercetari de piata si sondaje de
opinie, și putem afișa recomandări personalizate pe site-ul web și în aplicația
smartphone. Pentru a vă pune la dispoziție informații de interes pentru dvs.,
putem folosi anumite date cu privire la comportamentul dvs. de cumpărător (de
ex. produsele vizualizate / adăugate în wishlist / achiziționate) pentru a vă
crea un profil. Ne asigurăm întotdeauna că aceste prelucrări se efectuează cu
respectarea drepturilor și libertăților dvs. și că deciziile luate în baza
acestora nu au efecte legale asupra dvs. și nu vă afectează similar
într-o măsură semnificativă.
În cele mai multe cazuri, ne întemeiem
comunicările de marketing pe consimțământul dvs. prealabil. Vă puteți răzgândi
și retrage consimțământul în orice moment, prin:
– Accesarea link-ului de dezabonare afișat în
cadrul mesajelor pe care le primiți de la noi; sau prin
– Contactarea premiercom folosind detaliile de
contact descrise mai sus.
În anumite situații, ne putem baza
activitățile de marketing pe interesul nostru legitim de a ne promova și
dezvolta activitatea comercială. În orice situație în care folosim informații
cu privire la dvs. pentru un interes legitim al nostru, avem grijă și luăm
toate măsurile necesare pentru ca drepturile și libertățile dvs.
fundamentale să nu fie afectate. Cu toate acestea, ne puteți solicita oricând,
prin mijloacele descrise mai sus, să oprim prelucrarea datelor dvs. cu caracter
personal în scop de marketing, urmând să dăm curs cererii dvs.
4.
Pentru
apărarea intereselor noastre legitime
Pot exista situații în care vom folosi sau
transmite informații pentru a ne proteja drepturile și activitatea comercială.
Acestea pot include:
– Măsuri de protecție a site-ului web și a
utilizatorilor platformei premiercom față de atacuri cibernetice:
– Măsuri de prevenire și detectare a
tentativelor de fraudare, inclusiv transmiterea unor informații către
autoritățile publice competente;
– Măsuri de gestionare a diverselor altor
riscuri.
Temeiul general al acestor tipuri de
prelucrări este interesul nostru legitim de a ne apăra activitatea comercială,
fiind înțeles că ne asigurăm că toate măsurile pe care le luăm garantează un
echilibru între interesele noastre și drepturile și libertățile dvs.
fundamentale.
De asemenea, în anumite cazuri ne întemeiem
prelucrarea pe dispoziții legale cum ar fi obligația de a asigura paza
bunurilor și valorilor prevăzută de legislatia aplicabila in aceasta materie.
Cât timp păstrăm datele dvs. cu caracter
personal
Ca regulă generală, vom stoca datele dvs. cu
caracter personal cât timp aveți un cont în platforma premiercom. Puteți să ne
solicitați oricând ștergerea anumitor informații sau închiderea contului și vom
da curs acestor solicitări, sub rezerva păstrării anumitor informații inclusiv
ulterior închiderii contului, în situațiile în care legislația aplicabilă sau
interesele noastre legitime o impun.
Cui transmitem datele dvs. cu caracter
personal
După caz, putem transmite sau oferi acces la
anumite date cu caracter personal ale dvs. următoarelor categorii de
destinatari:
– societăților din cadrul aceluiași grup de
societăți ca premiercom;
– partenerilor premiercom;
– furnizorilor de servicii de curierat;
– furnizorilor de servicii de plată/bancare;
– furnizorilor de servicii de marketing /
telemarketing;
– furnizorilor de servicii de cercetare de
piață;
– societăților de asigurare;
– furnizorilor de servicii IT;
– altor societăți cu care putem dezvolta programe
comune de ofertare pe piață a bunurilor si serviciilor noastre.
În cazul în care ne revine o obligație legală
sau dacă este necesar pentru a ne apăra un interes legitim, putem de asemenea
divulga anumite date cu caracter personal unor autorități publice.
Ne asigurăm că accesul la datele dvs. de către
terții persoane juridice de drept privat se realizeaza în conformitate cu
prevederile legale privind protecția datelor si confidențialitatea
informațiilor, în baza unor contracte încheiate cu aceștia.
În ce țări transferăm datele dvs. cu caracter
personal
În prezent, stocăm și prelucrăm datele dvs. cu
caracter personal pe teritoriul României.
Cu toate acestea, este posibil să transferăm
anumite date ale dvs. cu caracter personal unor entități localizate în Uniunea
Europeană sau în afara Uniunii, inclusiv în țări cărora Comisia Europeană nu
le-a recunoscut un nivel adecvat de protecție a datelor cu caracter personal.
Vom lua întotdeauna măsuri pentru a ne asigura
că orice transfer internațional de date cu caracter personal este gestionat cu
atenție cu scopul de a vă proteja drepturile și interesele. Transferurile către
furnizorii de servicii și alte părți terțe vor fi întotdeauna protejate prin
angajamente contractuale și, după caz, prin alte garanții, cum ar fi clauzele
contractuale standard emise de Comisia Europeană sau schemele de certificare,
precum Scutul de confidențialitate pentru protecția datelor cu caracter
personal transferate din interiorul UE către Statele Unite ale Americii.
Ne puteți contacta oricând, folosind detaliile
de contact expuse mai sus, pentru a afla mai multe informații despre țările în
care transferăm datele dvs., perecum și garanțiile pe care le-am pus în
aplicare cu privire la aceste transferuri.
Cum protejăm securitatea datelor dvs. cu
caracter personal
Ne angajăm să asigurăm securitatea datelor cu
caracter personal prin implementarea unor măsuri tehnice și organizatorice
adecvate, conform standardelor industriei.
Transmisia datelor dvs. cu caracter personal
se face folosind algoritmi de criptare de ultimă generație si le stocam pe
servere securizate, asigurând in acelasi timp redundanța datelor.
Pentru efectuarea plăţilor folosim serviciile
procesatorului de plăţi mobilpay.
În ciuda măsurilor luate pentru a proteja datele
dvs. cu caracter personal, vă atragem atenţia că transmiterea informaţiilor
prin Internet, în general, sau prin intermediul altor reţele publice, nu este
complet sigură, existând riscul ca datele să fie văzute şi utilizate de către
terţe părţi neautorizate. Nu putem fi responsabili pentru astfel de
vulnerabilități ale unor sisteme care nu sunt sub controlul nostru.
Ce drepturi aveți
Regulamentul general privind protecția datelor
vă recunoaște o serie drepturi în legătură cu datele dvs. cu caracter personal.
Puteți solicita accesul la datele dvs., corectarea oricăror greșeli din
fișierele noastre și/sau vă puteți opune la prelucrarea datelor dvs. cu
caracter personal. De asemenea, vă puteți exercita dreptul de a vă plânge
autorității de supraveghere competente sau de a vă adresa justiției. După caz,
puteți beneficia și de dreptul de a solicita ștergerea datelor dvs. cu caracter
personal, dreptul la restricționarea prelucrării datelor dvs. și dreptul la
portabilitatea datelor.
Mai multe informații despre fiecare dintre
aceste drepturi pot fi obținute prin consultarea tabelului prezentat mai jos.
Pentru a vă putea exercita drepturile, ne
puteți contacta folosind detaliile de contact expuse mai sus. Vă rugăm să
rețineți următoarele aspecte dacă doriți să vă exercitați aceste drepturi:
Identitate. Luăm în serios confidențialitatea tuturor înregistrărilor
care conțin date cu caracter personal. Din acest motiv, va rugam sa ne
transmiteti cererile dvs. cu privire la astfel de înregistrări folosind adresa
de e-mail aferenta contului premiercom. In caz contrar, ne rezervăm dreptul de
a vă verifica identitatea prin solicitarea de informatii suplimentare care au
ca scop confirmarea identitatii dvs.
Onorarii. Nu vom solicita o taxă pentru a vă exercita vreun drept în
ceea ce privește datele dvs. cu caracter personal, cu excepția cazului în care
solicitarea dvs. de acces la informații este nefondată, respectiv repetitivă
sau excesivă, caz în care vom percepe o sumă rezonabilă în asemenea
circumstanțe. Vă vom informa despre orice onorarii aplicate înainte de a
vă soluționa cererea.
Durata de răspuns. Ne propunem să răspundem la orice
solicitări valide în termen de maximum o lună, cu excepția cazului în care
acest lucru este deosebit de complicat sau dacă ați făcut mai multe solicitări,
caz în care urmează să răspundem în termen de maximum doua luni. Vă vom anunța
dacă vom avea nevoie de mai mult de o lună. S-ar putea să vă întrebăm dacă
puteți să ne spuneți exact ce doriți să primiți sau ce anume vă îngrijorează.
Acest lucru ne va ajuta să acționăm mai repede si sa scurtam timpul de raspuns
la solicitarea dvs.
Drepturile terțelor părți. Nu trebuie să respectăm o cerere în
cazul în care ar afecta în mod negativ drepturile și libertățile altor persoane
vizate.
Drepturi vizate |
Descriere |
Accesul |
Puteți să ne cereți: ·
să
confirmăm dacă vă prelucrăm datele cu caracter personal; ·
să
vă punem la dispoziție o copie a acestor date; ·
să
vă oferim alte informații despre datele dvs. cu caracter personal, cum ar fi
datele pe care le avem, la ce le folosim, cui i le divulgăm, dacă le
transferăm în străinătate și cum le protejăm, cât timp le păstrăm, ce
drepturi aveți, cum puteți face o plângere, de unde am obținut datele dvs.,
în măsura în care informațiile nu v-au fost deja furnizate prin această
informare. |
Rectificarea |
Ne puteți cere să rectificăm sau să
completăm datele dvs cu caracter personal inexacte sau incomplete. Este posibil să încercăm să verificăm
exactitatea datelor înainte de rectificarea acestora. |
Ștergerea datelor |
Ne puteți cere să vă ștergem datele cu
caracter personal, dar numai în cazul în care: ·
acestea
nu mai sunt necesare pentru scopurile pentru care au fost colectate; sau ·
v-ați
retras consimțământul (în cazul în care prelucrarea datelor se baza pe
consimțământ); sau ·
dați
curs unui drept legal de a vă opune; sau ·
acestea
au fost prelucrate ilegal; sau ·
ne
revine o obligație legală în acest sens. Nu avem obligația de a ne conforma
solicitării dvs. de ștergere a datelor dvs. cu caracter personal în cazul în
care prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal este necesară: ·
pentru
respectarea unei obligații legale; sau ·
pentru
constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept în instanță. Există anumite alte circumstanțe în care nu
suntem obligați să respectăm solicitarea dvs. de ștergere a datelor, deși
acestea două sunt cele mai probabile circumstanțe în care v-am putea refuza
această solicitare Sa aveti in vedere ca, inaintea exercitarii acestui drept, sa va
descarcati din contul premiercom si sa va salvati toate documentele aferente
comenzilor efectuate de la premiercom, indiferent daca facturarea s-a
efectuat catre dvs sau catre o alta persoana fizica sau juridica (cum ar fi:
facturile, certificatele de garantie). In cazul in care nu efectuati acest
demers inainte de a va exercita dreptul de stergere, veti pierde toate aceste
documente iar premiercom va fi in imposibilitate de a vi le pune la
dispozitie, dupa caz, deoarece procesul de stergere a datelor, respectiv a
contului premiercom, cu toate datele si documentele aferente acestuia, este
un proces ireversibil. |
Restricționarea prelucrării datelor |
Ne puteți cere să restricționăm prelucrarea
datelor cu caracter personal, dar numai în cazul în care: ·
acuratețea
lor este contestată (a se vedea secțiunea de rectificare), pentru a ne
permite să verificăm acuratețea acestora; sau ·
prelucrarea
este ilegală, dar nu doriți ca datele să fie șterse; sau ·
acestea
nu mai sunt necesare pentru scopurile pentru care au fost colectate, dar dvs
aveți nevoie de ele pentru a constata, a exercita sau a apăra un drept în
instanță; sau ·
v-ați
exercitat dreptul de a vă opune, iar verificarea dacă drepturile noastre
prevalează este în desfășurare. Putem continua să folosim datele dvs. cu
caracter personal în urma unei solicitări de restricționare, în cazul în
care: ·
avem
consimțământul dvs.; sau ·
pentru
a constata, exercita sau asigura apărarea unui drept în instanță; sau ·
pentru
a proteja drepturile premiercom sau ale altei persoane fizice sau juridice. |
Portabilitatea datelor |
Ne puteți cere să vă furnizăm datele cu
caracter personal într-un format structurat, utilizat în mod curent și care
poate fi citit automat, sau puteți solicita ca acesta să fie „portat” direct
către un alt operator de date, dar în fiecare caz numai dacă: ·
prelucrarea
se bazează pe consimțământul dvs. sau pe încheierea sau executarea unui
contract cu dvs; și ·
prelucrarea
se face prin mijloace automate. |
Opoziția |
Vă puteți opune în orice moment, din motive
legate de situația particulară în care vă aflați, prelucrării datelor dvs. cu
caracter personal în temeiul interesului nostru legitim, în cazul în care
considerați că drepturile și libertățile dvs. fundamentale prevalează față de
acest interes. De asemenea, vă puteți opune oricând
prelucrării datelor dvs. în scop de marketing direct (inclusiv crearea de
profiluri), fără a invoca vreun motiv, caz în care vom înceta în cel mai
scurt timp posibil această prelucrare. |
Luarea de decizii automate |
Puteți cere să nu faceți obiectul unei
decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automată, dar numai atunci când
decizia respectivă: ·
produce
efecte juridice cu privire la dvs.; sau ·
vă
afectează în alt mod similar și într-o măsură semnificativă. Acest drept nu se aplică în cazul în care
decizia la care s-a ajuns în urma luării automate a deciziilor: ·
ne
este necesară pentru a încheia sau a derula un contract cu dvs.; ·
este
autorizată prin lege și există garanții adecvate pentru drepturile și
libertățile dvs.; sau ·
se
bazează pe consimțământul dvs. explicit. |
Plângeri |
Aveți dreptul să depuneți o plângere la
autoritatea de supraveghere cu privire la prelucrarea datelor dvs. cu
caracter personal. În România, datele de contact ale autorității de
supraveghere pentru protecția datelor sunt următoarele: Autoritatea Națională de Supraveghere a
Prelucrării Datelor cu Caracter Personal B-dul G-ral. Gheorghe Magheru nr. 28-30,
Sector 1, cod poștal 010336, București, Romania Telefon: +40.318.059.211 sau
+40.318.059.212; E-mail:anspdcp@dataprotection.ro Fără a vă afecta dreptul dvs de a contacta
în orice moment autoritatea de supraveghere, vă rugăm să ne contactați în
prealabil, și vă promitem că vom depune toate eforturile necesare pentru a
rezolva orice problemă pe cale amiabilă. |
·
Reamintim faptul ca
puteti contacta in orice moment prin transmiterea solicitarii dvs prin oricare
dintre urmatoarele modalitati:
– prin e-mail la adresa: support@premiercom.ro sau Live Chat
– prin poștă sau curier la adresa: Slobozia, Soseaua Brailei nr. 5,judet
Ialomita– cu mentiunea: în atenția Responsabilului cu protecția datelor.